Regulamin sprzedaży w Sklepie Internetowym firmy MonaCo II, Dominik Grabiec
Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pomocą formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia.
Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane i realizowane.
W razie wątpliwości przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest potwierdzane telefonicznie lub E-mail przez naszego Handlowca.
Zamówienia od Klientów którzy dokonywali już u Nas zakupów będą potwierdzane wyłącznie pocztą E-mail.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
Firma MonaCo II, Dominik Grabiec zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
W przypadku większych zamówień firma MonaCo II, Dominik Grabiec zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach, bądź zmiany przewoźnika dostarczającego przesyłkę (np. z poczty na kuriera) – przy zachowaniu kosztów przesyłki ujętych w formularzu zamówienia.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora lub listonosza. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
Zamówione produkty wysyłamy pocztą lub przesyłką kurierską w ciągu maksymalnie 48 h od daty zamówienia, chyba że przy produkcie na stronach sklepu podany był inny termin dostawy. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub zmiany cen nasz Handlowiec niezwłocznie skontaktuje się z Państwem.
Składając zamówienie klient wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
Należność za zamówiony produkt pobierana jest przez kuriera, wpłacana na poczcie w chwili dostarczenia przesyłki, lub przelewem z góry.
W przypadku przelewu z góry zamówienie jest realizowane po wpłynięciu kwoty na nasze konto.
Oferta sklepu internetowego ważna jest na terenie Polski.
Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar jest nie uszkodzony, w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji i nie nosi śladów eksploatacji.
Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.